Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Klinikę LMC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Do kogo skierowana jest informacja?
Klauzula opisuje zasady przetwarzania danych:
- Klientów i kontrahentów;
- Potencjalnych klientów;
i jest przekazywana zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 13 i 14 rozporządzenia PEiR (UE) nr 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L z 2016 r. 119, s. 1 ze zm.) – dalej RODO.
Dane administratora i kontakt do niego
Klinika LMC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą Poznaniu przy ul. Święty Marcin 73/8, KRS 0000900724 NIP 7831837106
Telefon: 784 355 472, e-mail: info@klinika-lmc.pl
Administrator powołał również Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem: drezmo.odo@gmail.com
Cel i podstawy przetwarzania danych
Kategorie osób | Cele przetwarzania | Podstawa prawna |
Klienci i kontrahenci | * Zawarcie i realizacji umów, w tym obsługa zlecenia i reklamacji; * Wystawienie faktury, rozliczenia księgowe, odprowadzenie podatku; * Obrona i dochodzenie ewentualnych roszczeń; * Obsługa procesu rejestracji wizyty i zarządzanie terminami wizyt;
| * Zawarta umowa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); * Przepisy podatkowe, w szczególności ustawy o podatku od towarów i usług, a także ustawy o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO); * Prawnie uzasadniony interes administratora jakim jest umożliwienie obrony oraz dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); * Dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). |
Potencjalni klienci | * Przedstawienie oferty związanej z usługami poradni; * Działania marektingowe; * Nawiązanie współpracy; * Udzielenie odpowiedzi na zadane pytania,
| * Prawnie uzasadniony interes administratora, jakim jest możliwość nawiązywania relacji biznesowych, przedstawiania swojej oferty na żądanie potencjalnego klienta oraz udzielania odpowiedzi na pytania (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); * Zgoda na przekazywanie informacji handlowych i marketingowych drogą elektroniczną i telefoniczną (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). |
Prawa przysługującej na mocy RODO
Każdej osobie przysługuje prawo:
- Wycofania zgody, na podstawie której dane są przetwarzane;
- Żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W celu skorzystania z przysługujących praw, należy skontaktować się pisemnie, mailowo lub telefonicznie z Administratorem.
Prawo złożenia skargi
Każdej osobie, której dane są przetwarzane przez Administratora, przysługuje prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Odbiorcy danych
Dane mogą być udostępniane podmiotom zapewniającym poprawne działanie usług takich jak hosting strony internetowej, obsługi poczty elektronicznej i dostawcy usług informatycznych Administratorowi.
Dane klientów oraz kontrahentów mogą być udostępnione do współpracującej kancelarii prawnej, firmy windykacyjnej, firmy księgowej, operatora pocztowego lub firmy kurierskiej.
Źródło danych i zakres udostępnianych danych
Administrator pozyskuje dane bezpośrednio od osób, których dane dotyczą.
Administrator może także pozyskiwać dane z ogólnodostępnych źródeł, takich jak KRS, CEIDG czy biała lista podatników w celu próby nawiązania współpracy lub weryfikacji danych rejestrowych klienta/kontrahenta. Zakres pozyskanych danych jest zgodny z zakresem publicznie udostępnionych w tych rejestrach informacji.
Czas przechowywania danych
Kategorie osób | Czas przechowywania danych |
Klienci i kontrahenci | 5 lat po roku zakończenia umowy, a w przypadku dochodzenia roszczeń do czasu ich zaspokojenia lub przedawnienia czasu nawiązania współpracy i zawarcia umowy (od tego momentu dane są przetwarzane jak dane klienta). W przypadku nie nawiązania współpracy dane będą niezwłocznie usuwane, chyba że ich przechowywanie będzie miało uzasadnienie w obronie przed roszczeniami, wówczas do czasu przedawnienia tych roszczeń. |
Potencjalni klienci | Do czasu nawiązania współpracy i zawarcia umowy (od tego momentu dane są przetwarzane jak dane klienta). W przypadku nie nawiązania współpracy dane będą niezwłocznie usuwane, chyba że ich przechowywanie będzie miało uzasadnienie w obronie przed roszczeniami, wówczas do czasu przedawnienia tych roszczeń. Do czasu cofnięcia zgody w przypadku jej uprzedniego wyrażenia na otrzymywanie powiadomień marketingowych drogą elektroniczną bądź telefoniczną. |
Dobrowolność podania danych
Kategorie osób | Informacja o obowiązku lub dobrowolności podania danych |
Klienci i kontrahenci | W zakresie danych potrzebnych do zawarcia i realizacji umowy, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne. Ich niepodanie uniemożliwi zrealizowanie tego działania. Dane niezbędne do wystawienia faktury kontrahent lub klient ma obowiązek podać zgodnie z przepisami podatkowymi. Ich nie podanie uniemożliwi wystawienie faktury. |
Potencjalni klienci | Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania współpracy lub przekazania oferty. |
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Pani/a dane nie będą podlegały profilowaniu lub zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Informacja o transferze danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Pani/a dane nie będą udostępnione do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej
Umów się już dziś!
Rejestracja i wizyty
7 dni w tygodniu, 9:00-21:00
W celu umówienia się na wizytę, prosimy o kontakt telefoniczny lub sms pod numerem:
Klinika LMC
ul. Święty Marcin 73/8
Poznań, Centrum
Wejście bramą obok sklepu Żabka.
Umów się już dziś!
Rejestracja i wizyty
7 dni w tygodniu, 9:00-21:00
W celu umówienia się na wizytę, prosimy o kontakt telefoniczny lub sms pod numerem:
Klinika LMC
ul. Święty Marcin 73/8
Poznań, Centrum
Wejście bramą obok sklepu Żabka.